was successfully added to your cart.

Czy warto jeszcze projektować i rozdawać ulotki ?

29 maja 2017

Czy warto jeszcze projektować i rozdawać ulotki ?

Wielu naszych klientów zadaje nam to proste i zarazem trudne pytanie. W dobie internetu wiele osób zapomina o tym, jak skuteczny może być dobrze zrobiony projekt ulotki. Ulotka to jedną z najstarszych i zarazem najskuteczniejszych form reklamy. Dzięki jej niewielkim rozmiarom możemy ją rozdawać bezpośrednio w kontakcie z klientem, np. podczas targów. Zlecić jej rozniesienie profesjonalnej firmie kolportażowej np. do skrzynek pocztowych lub umieścić na półce w zaprzyjaźnionej firmie.

Czego potrzeba do dobrego projektu ulotki?

Jak każdy inny projekt graficzny wymaga on odpowiedniego przygotowania. Musimy, zastanowić się do kogo chcemy trafić z ulotką. Jaki ma mieć wymiar ( popularne wymiary ulotek to A5, A6, DL ), czy ma być jedno czy 2 stronna oraz jakie informacje ma zawierać. Dobrze przygotowany projekt ulotki ma ogromne znaczenie w powodzeniu przeprowadzonej kampanii reklamowej! Zbierz więc wszystkie informacje, które chcesz umieścić na ulotce oraz zastanów się jak w krótki i łatwo przystępny sposób je przekazać. Można to zrobić na wiele sposobów, krótkie hasła reklamowe, wypunktowanie, krótki ciekawy artykuł i wiele innych. Oprawę graficzną najlepiej pozostawić profesjonalnej firmie projektowej. Dzięki temu unikniemy problemów z jej wydrukiem, różnicą kolorów, słabą jakością zdjęć itp. Pamiętaj jednak aby przekazać jak najwięcej informacji na temat twojego wymarzonego projektu. Ułatwi to pracę grafikowi i szybciej wspólnie stworzycie idealny projekt ulotki!

Czy ulotka musi być prosta?

Ulotka to nie tylko prosta broszura reklamowa. Może nią być menu restauracji, ulotka informacyjna, kupon rabatowy, zaproszenie, infografika i inne. Przy obecnych możliwościach, w projektowaniu jedyną barierą jest czas i fundusz, jaki chcemy poświęcić na realizację zlecenia. Poświęcając odpowiednie środki i ilość czasu możemy stworzyć rewelacyjny przyciągający oko projekt graficzny, który przyniesie nam założony przez nas efekt.

Podsumowując, naszym zdaniem, jeżeli odpowiednio przygotujemy materiały oraz treści a projekt graficzny zlecimy profesjonalnej firmie projektowej. Nasza kampania będzie skuteczna i przyniesie zamierzony skutek. Pamiętaj jednak aby solidnie przygotować się do takiego zlecenia i najlepiej swoje pomysły skonsultować nie tylko z firmą projektową, ale także znajomymi i rodziną ( jeżeli według Ciebie będą Oni typową grupą docelową Twojej kampanii reklamowej ).

 

Masz do nas pytania lub chcesz dokonać szczegółowej wyceny? Kontakt z nami

Kontakt

Mokona Projekty Graficzne
Tel. 570 552 570
email: studiopiko@gmail.com