was successfully added to your cart.

Projekt katalogu – co trzeba przygotować by taki mógł powstać

15 czerwca 2019
projekt katalogu

Projekt katalogu – co trzeba przygotować do niego?

Dostępnych form prezentacji ofert firm jest bardzo dużo. Do wyboru, do koloru. Jedną z najbardziej popularnych jest katalog, w którym w łatwy i precyzyjny sposób można zaprezentować całą aktualną ofertę. Tworząc projekt katalogu należy pamiętać o kilku podstawowych kwestiach, aby osiągnąć zamierzony rezultat.

Druk na najwyższym poziomie, tak jak wydanie internetowe

Klienci są przyzwyczajeni do formy prezentacji oferty, jaką proponuje katalog reklamowy, czy to w wersji drukowanej, czy internetowej. Nie trzeba będzie więc im dodatkowo tłumaczyć, w jaki sposób mają zapoznawać się z ofertą. Wszystko będzie jasne i klarowne. Każda dobra drukarnia przygotuje wysokiej jakości katalog, w bardzo dobrych kolorach. Układ będzie na tyle atrakcyjny, aby z ofertą można było się w łatwy sposób zapoznać. Wszystko powinno być czytelne i bardzo dobrze widoczne. To wszystko tyczy się również wydań internetowych, które powinny zostać przygotowane w formie PDF pozwalającym na dokładne zapoznanie się z wszystkimi produktami i usługami znajdującymi się w ofercie.

Przejrzystość ma największe znaczenie

Podczas tworzenia katalogu należy pamiętać o tym, że efektem finalnym ma być przejrzyście przedstawiona oferta firmy. Katalog powinien przykuwać wzrok czytelnika i zwracać uwagę na znajdujące się w ofercie najlepsze produkty. Główne treści, mające największe znaczenie dla właściciela firmy powinny zostać w widoczny sposób wyeksponowane, aby od razu zwracały uwagę.

Katalog jako wizytówka firmy

Trzeba mieć świadomość, że foldery reklamowe są pewnego rodzaju wizytówką firmy, jak i formą atrakcyjnego przedstawienia oferty. Można je wręczyć osobiście klientom, wysłać pocztą lub w formie internetowej przesłać e-mailem. Katalog powinien zawierać charakterystyczne dla firmy kolory i elementy. Różnorodność jest tutaj niezwykle ważna. Dzięki temu, że zostanie we właściwy sposób przygotowany, będzie w stanie potrzymać dobre wrażenie, jakie właściciel firmy wywarł na klienci. Jeżeli zobaczy on, że firma inwestycje w swoją promocję, będzie przekonany, że z tak duża dbałością podchodzi także do świadczenia usługi i produkcji.

Masz do nas pytania lub chcesz dokonać szczegółowej wyceny? Kontakt z nami

Kontakt

Mokona Projekty Graficzne
email: studiopiko@gmail.com