was successfully added to your cart.

Projekty graficzne i motyw przewodni

13 marca 2018
projekty graficzne

Projekty graficzne

Wszystkie profesjonalnie tworzone projekty graficzne powinny mieć jeden, główny motyw przewodni. Jest to podstawa, aby dane przedsięwzięcie miało sens i było spójne. Jak go wybrać?

Kreatywność, jeżeli chodzi o projekt graficzny to podstawa. To ona odpowiada za wymyślanie motywów przewodnich, a także ich właściwe dobieranie do danego przedsięwzięcia. Dlatego tak ważne jest, aby grafik miał pełną głowę pomysłów. Dzięki temu będzie w stanie zaproponować swoim klientom najlepsze rozwiązania, w pełni dostosowane do ich potrzeb. Dzięki temu projektowanie logo, a także każdego plakatu przebiegnie poprawnie i z odpowiednimi efektami.

Wszystko może być motywem przewodnim

Tak naprawdę to od inwencji grafika zależy, co będzie motywem przewodnim w danym projekcie. Może to być zwykłe kółko lub bardziej wymyślna forma. Wszystko zależy również od tego, jaką koncepcję przyjął klient przy tworzeniu danej reklamy. Grafik musi do tego dostosować motyw, który spełni wszystkie oczekiwania. Dzięki temu projekt ulotki będzie spójny i będzie odpowiednio przemawiał do wyobraźni kupujących. A to jest właśnie najważniejsze, aby motyw przewodni trafiał do odbiorcy. W końcu motyw ten jest najważniejszy w całym projekcie.

Wielkanocne motywy przewodnie

Króliczek, baranek, pisanki. To podstawowe motywy przewodnie, które wykorzystywane są w grafikach tworzonych z okazji świąt wielkanocnych. Popularny jest także motyw koszyczka, czyli święconki, w której znajdują się potrawy, a także różnego rodzaju ozdoby. Wykorzystywany jest także motyw pięknie udekorowanego stołu, przy którym zasiada cała rodzina, aby podzielić się jajkiem i spędzić razem czas. Obowiązkowo na takim stole musi znaleźć się mazurek oraz inne wielkanocne potrawy.

Wiosenne motywy przewodnie

Przebiśniegi, przyroda budząca się do życia, zieleń, słońce. Takie motywy przewodnie mogą zbudować projekt katalogu, który będzie prezentował kolekcję wiosenną danej marki. Warto wykorzystać również w grafice kwiaty, które zawsze nawiązują do wiosny. Zastosowana we właściwy sposób infografika z motywami wiosennymi, na pewno wzbudzi zainteresowanie konsumentów.

Masz do nas pytania lub chcesz dokonać szczegółowej wyceny? Kontakt z nami

Kontakt

Mokona Projekty Graficzne
email: studiopiko@gmail.com