
Każdy przedsiębiorca powinien mieć w zanadrzu wizytówki. To dzięki nim może rozdawać kontakty wśród znajomych, jak i dawać namiary na swoją firmę zainteresowanym jej usługami osobom.
Idealna wizytówka – czyli jaka?
Wizytówka pełni funkcje reprezentatywne. Ma kieszonkowe wymiary i mieści się w portfelu. Powinna zostać wykonana starannie. Będzie to świadczyło o właścicielu firmy, że właściwe i profesjonalne podejście do klienta. Wizytówka powinna posiadać profesjonalny projekt graficzny, a jej wygląd powinien być atrakcyjny.
Przede wszystkim, należy pamiętać, aby wizytówka była przejrzysta. Wszystkie znajdujące się na niej informacje powinny być czytelne i odpowiednio rozmieszczone. Mamy do dyspozycji niewielką powierzchnię, dlatego musimy zdecydować o ilości danych oraz rozmiarze i kolorze czcionki. Ważne, aby nie były to zbyt kontrastujące barwy. Wizytówka zamiast przyciągać uwagę, będzie odstraszała klienta.
Pamiętaj, że wizytówka ma przede wszystkim pełnić funkcję informacyjną. Muszą znajdować się na niej nazwa firmy, imię i nazwisko właściciela, adres firmy, telefon kontaktowy, Zazwyczaj projekt ulotki obejmuje również logo firmy lub zdjęcie jej siedziby.
Zlecenie na wykonanie wizytówki
Stworzenie wizytówki nie jest skomplikowanym procesem. Czasem jednak warto polegać na profesjonalistach, którzy wykonają projekty graficzne we właściwy sposób, dostosowany do naszych potrzeb. Usługi związane z tworzeniem wizytówek wykonują praktycznie wszystkie drukarnie. Wystarczy, że dokładnie wyjaśnimy o co nam chodzi, a na pewno nasze zamówienie zostanie zrealizowana, a przyniesiona infografika umieszczona we wskazanych miejscach. Zlecenie wykonania wizytówki możemy powierzyć również grafikom-freelancerom.
Samodzielne wykonanie wizytówki
Internet daje nam obecnie wielkie możliwości. Samodzielne projektowanie logo, jak i samej wizytówki jest jak najbardziej możliwe. Dostępne są darmowe programy, które wygenerują wygląd wizytówki, o jakim marzymy. Za pomocą kilku ruchów myszką można stworzyć wizytówkę, która stanie się podstawą do nawiązywania kontaktów biznesowych.