Katalog reklamowy – pomysły na unikalny projekt

Katalog reklamowy – pomysły na unikalny projekt

Katalog reklamowy i jego unikalny projekt

Katalog reklamowy jest podstawowym elementem, o jaki musi zadbać każda firma usługowa. Żadna firma produkująca meble, firany czy farby nie może obejść się bez właściwie przygotowanego katalogu. Musi on spełniać określone standardy, aby zachęcał do skorzystania z usług firmy. Właśnie dlatego należy powierzyć projekt katalogu specjaliście. On dokładnie będzie wiedział, jaki ostateczny kształt powinien mieć profesjonalny materiał reklamowy.

Każdy katalog projektowany jest w profesjonalnym programie graficznym. Grafik może uwzględnić wszystkie życzenia i pomysły klienta. W końcu to właściciel firmy decyduje o ostatecznym kształcie katalogu. Ważne jest, aby zasugerować co tak naprawdę oczekujemy. Grafik będzie wtedy w stanie sprostać naszym oczekiwaniom.

Graficzne rozmieszczenie elementów

Katalog musi mieć we właściwy sposób rozmieszczone elementy graficzne tak, aby był uporządkowany. Ważne jest, aby tworzył spójną całość. Największą wagę grafik powinien przywiązać do okładki, która będzie znakiem rozpoznawczym katalogu. Nie mniejsze znaczenie ma rodzaj papieru.

Uatrakcyjnienie katalogu

Zwykle projekty graficzne katalogu uwzględniają wycinanie laserowe, tłoczenie, a także lakier UV. Pozwala to na ciekawe wyeksponowanie poszczególnych produktów znajdujących się w katalogu. Przeglądało będzie się go dzięki temu z dużo większym zainteresowaniem. Tak przygotowany katalog można wydrukować techniką cyfrową (mniejsze nakłady) lub offsetową (przy bardzo dużych zamówieniach). Na pewno firma graficzna dostosuje rodzaj druku do złożonego zamówienia.

Nowatorska koncepcja

Im bardziej projekt graficzny katalogu będzie odbiegał od standardów, tym lepiej. Uda się dzięki temu zaskoczyć klientów i przekonać ich do zapoznania się z pełną ofertą. Zwykłe katalogi są kartkowane, bez większego zastanowienia. Jeżeli foldery reklamowe będą naprawdę ciekawe, klient przejrzy je z dużym zainteresowaniem. Warto więc, aby studio graficzne faktycznie przyłożyło się do stworzenia katalogu i weszło na wyżyny kreatywności. Firma otrzyma wtedy katalog, z którego naprawdę będzie dumna.

Napisz komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *