Czy katalog reklamowy powinien prezentować wszystkie produkty czy tylko produkty kluczowe?

Dobrze wykonany katalog reklamowy może przynieść firmie wiele zauważalnych korzyści. Dzięki niemu uda się zdobyć szereg nowych klientów, a także umocnić pozytywny wizerunek firmy na rynku. Aby jednak tak mogło być, trzeba go we właściwy sposób przygotować. Przede wszystkim, należy zastanowić się, czy warto umieścić w nim wszystkie produkty, czy tylko wybrane.

Treść ma kluczowe znaczenie

Wszystkie materiały, które będzie zawierał projekt katalogu powinny być ciekawe i interesujące dla klientów, dlatego warto wybrać do niego najatrakcyjniejsze produkty i w ciekawy sposób je opisać. Wystarczy krótki, chwytliwy opis. Powinien zawierać informacje techniczne, ale również warto umieścić w nim hasła podkreślające, dlaczego właśnie ten produkt warto kupić. Każdy opis powinien być opatrzony zdjęciem. Całość prezentacji musi odznaczać się wysoką jakością, bo tylko takie projekty graficzne znajdą uznanie u klientów i będą dla nich przekonujące.

Ze względu na przejrzystość, nie umieszczaj wszystkich produktów w katalogu

Większość klientów to wzrokowcy, dlatego należy wziąć to pod uwagę przygotowując projekty graficzne katalogu reklamowego. Ważne, aby miał on atrakcyjną okładkę, która będzie zachęcała do sięgnięcia po niego. Dzięki temu, że w katalogu zostaną zaprezentowane najważniejsze produkty, jakie ma firma, oferta będzie interesująca dla klientów, niezbyt długa, a tym samym nikt nie zmęczy się podczas jego przeglądania.

Jakość najważniejsza

Wykonanie katalogu reklamowego powinno być nienaganne. Klient widząc, że firma użyła do jego produkcji najwyżej jakości papieru, a kolory są po prostu piękne, będzie miał przeświadczenie, że z tak dużą starannością podchodzi ona również do produkcji oferowanych produktów. Do wyboru są różne rodzaje papieru, dlatego korzystając z usług, jakie oferuje firma graficzna, można będzie w tym zakresie podjąć dobrą decyzję, która przełoży się na zauważalne korzyści dla prowadzonej działalności.

Dobrze wykonane foldery reklamowe mogą stać się niezastąpioną wizytówką firmy.